۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴

رئیس پارک علم و فناوری قزوین خبر داد؛

طرح اجرای تبدیل ایده برتر به محصول در پارک علم و فناوری قزوین

طرح اجرای تبدیل ایده برتر به محصول در پارک علم و فناوری قزوین

قزوین- رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: ۶ پارک در کشور در قالب طرحی و با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان کار بررسی ایده های خلاق و نو را به محصول دنبال میکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر احمدی ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با بیان اینکه پارک علم و فناوری قزوین در حوزه اقتصاد دانش بنیان ۲۴ پله در کشور رشد داشته است، اظهار کرد: امروز در رده نخست کشور ایستاده ایم.

وی افزود: این رتبه بر اساس بررسی شاخصه های ۱۰ گانه صورت گرفته و در پارک قزوین در شاخصه هایی همچون کارآفرینی، هیئت اندیشه ورز، هیئت اندیشه ورز و افزایش تولید و صادرات مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت توانسته در جایگاه نخست کشور قرار بگیرد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین از ارتقاء سطح پارک علم و فناوری قزوین نیز خبر داد و تاکید کرد: سطح پارک قزوین نیز از سطح سه به ۲ رسیده است.

وی از برنامه ریزی برای تبدیل ایده کاربردی به محصول در این پارک خبر داد و بیان کرد: ۶ پارک در کشور در قالب طرحی و با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان کار بررسی ایده های خلاق و نو را به محصول دنبال میکنند.

احمدی با بیان اینکه ۴ مرکز رشد در استان قزوین فعال است، ادامه داد: طرح توسعه و تجاری سازی پروژه های دانش بنیان و فناوری در استان قزوین با همراهی ۵ استان دیگر کشور و با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

وی از راه اندازی دو مرکز علم و فناوری بزرگ در قزوین خبر داد و ادامه داد: این دو مرکز با هدف ساخت و ساز سریع محصول راه اندازی شده اند.

کد خبر 6255872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha